הנדסאים וטכנאים יקרים,

בחודשים האחרונים שבו מחירי הנדל"ן לזנק. בעקבות היעדר מדיניות ממשלתית ברורה בשנתיים האחרונות, אנחנו רואים ירידה בהיקף התחלות הבניה ולצד זאת עלייה בביקושים. השילוב של גורמים אלו גורם לעלייה במחיר שאנחנו רואים בחודשים האחרונים ועל פי מחקרי בנק ישראל, כנראה שתמשיך איתנו גם בחודשים הבאים ואולי אף בשנים הקרובות.

מועדון הצרכנות הוט, מיסודה של הסתדרות ההנדסאים שם לעצמו למטרה להוזיל את יוקר המחיה עבור עמיתיו. רכישת דירה למגורים או להשקעה היא ההוצאה הגדולה ביותר של כל משק בית. על כן, כל הנחה כאן היא משמעותית ביותר.

בעקבות פניות של עמיתים המבקשים לרכוש דירה בתל-אביב, בחן המועדון מספר חברות והצעות, ומתוכן בחר המועדון בהצעתה של קבוצת חג'ג', שהציעה לנו הנחה משמעותית בפרויקט דיור יוקרתי באיזור ביקוש. במסגרת המבצע יוצעו דירות 3-5 חדרים ופנטהאוזים בהנחה ייחודית בגובה 9% בפרויקט הדיור היוקרתי "MOMA" בשכונת פלורנטין בתל אביב. להנחה זו יצטרף פטור מתשלום שכ"ט עו"ד ופריסת תשלומים נוחה, שתותיר את רוב התשלום בגובה 70% לשלב האכלוס.

המבצע יתקיים בין התאריכים:23.6-23.7.21 או עד גמר מלאי הדירות המוקצב במסגרת מבצע זה, המוקדם מביניהם. המבצע פתוח לחברי מועדון הוט ולקרובי משפחה מדרגה ראשונה בלבד. כמו תמיד, אנו ממליצים לבדוק, להתייעץ טרם קבלת החלטה.

להשארת פרטים