הנדסאים וטכנאים – צרכנים פיננסים חכמים !

כחברי האיגוד חשוב לנו שתהיו צרכנים פיננסים חכמים ותדעו לנצל את מלוא ההטבות שאנו משיגים לכם כדי להשיא את הרווחים.

מיטב אנשי המקצוע שלנו כאן עבורכם – במגוון נושאים וביניהם:

הלוואות, חסכונות, החזרי מס, מיחזור משכנתאות, פנסיה, גמל והשתלמות.

לפני שעושים משהו בנושאים הפיננסים, גם אם אתם מרגישים שאתם לא לגמרי מבינים, אל תהססו ופנו אלינו – אנו כאן לשירותכם – להסביר ולוודא שאתם עושים את הצעד הכלכלי הנכון !

 

להמחשה הסבר קצר במה מדובר:

 מרוויחים תשואה גם על מה 'שמושכים' היום כבר כולכם יודעים אבל תמיד טוב להזכיר – לא מושכים מקרן השתלמות או קופת גמל – אלא לוקחים הלוואה (זאת לא מילה גסה, זאת מילה שמאפשרת לכם להיות חכמים פיננסית ולהמשיך להרוויח).

אם צריכים כסף, לוקחים את הכסף כהלוואה בריבית נמוכה ואטרקטיבית (החל מפריים מינוס חצי ולתקופה של עד 7 שנים) וממשיכים להרוויח תשואה על הכסף שנחסך (על כל הכסף – בתשואה ממוצעת הגבוהה מהריבית), כל ההפקדות החדשות נזילות, והרווחים כמו תמיד – פטורים ממס רווחי הון !

 מחזור משכנתאות – מנצלים את הריביות הנמוכות ! בשירות השוטף שאנו נותנים לחברות ולחברים אנו מוצאים שיש להם ביטוחי משכנתא ואנו מבינים שיש להם משכנתאות מלפני כמה שנים שאפשר למחזר ולשפר את הריביות. צרו קשר כדי שנבדוק לכם בחינם אם אפשר למחזר את המשכנתא ולהוזיל את העלויות וגם להוזיל את עלויות הביטוח משכנתא.

 החזרי מסתקופת הקורונה מאחורינו וברשות המיסים יש מיליארדים שנגבו ביתר משכירים, יכול להיות שחלק מהכספים שלך ? רשות המיסים לא מחפשת אותך כדי להחזיר לך, האחריות שלך – לבדוק ולדרוש, ואנו כאן בשבילך לעשות את הבדיקה עבורכם (הבדיקה כוללת בני/ות זוג) בחינם.

אנחנו כאן בשבילכם, השאירו פרטים ואנשי המקצוע שלנו יחזרו אליכם

לחצו כאן

יש לנו עוד עידכונים בתחום הביטוח והחסכון הפנסיוני, אבל תצטרכו לחכות לניוזלטר הבא