עובדות ועובדים יקרים,

נוכח העידן שבו אנו חיים, המחייב חדשנות ועדכון שוטפים בטכנולוגיות העכשוויות ביותר, לציבור ההנדסאים והטכנאים חלק מכריע בשגשוגה של מדינת ישראל ומיצובה ככלכלה מוטת טכנולוגיה. אחת המטרות שהצבנו בהסתדרות היא ייעול השירות לציבור תוך עידוד הגברת הפיריון, ואת זאת נוכל להשיג בין היתר באמצעות ביסוס סקטור ההנדסאים והטכנאים, חיזוקו ושיפור מעמדו.

ברצוני להודות לכם על עשייתכם ומלאכתכם החשובה ולהבטיח כי ההסתדרות – הבית של העובדים בישראל – תמשיך לעמוד מאחוריכם ולא תפסיק לעמול כדי לשפר את מעמדכם ואת תנאי העסקתכם, במגזר הציבורי ובפרטי.

כיו"ר ההסתדרות אמשיך לפעול בכל הכלים העומדים לרשותי על מנת שכל עובד ועובדת החברים בהסתדרות, כל ועד וכל איגוד מקצועי, יהיו גאים בארגון הזה וירגישו חלק ממשפחה חזקה ומלוכדת. לעובדים ולגמלאים בארץ יש גב איתן ובתור הסתדרות חזקה ואחראית, המחויבות שלנו היא להניף דגלים של יצירתיות, ניהול נכון, שירות יעיל ומקצועי וקידום השוויון במקומות העבודה.

ברצוני להודות ליו"ר הסתדרות ההנדסאים והטכנאים, דני הורנשטיין, על תרומתו הרבה ומסירותו למען קידום העובדות והעובדים אותם הוא מייצג כיו"ר האיגוד. יישר כוח.

 

שלכם ובשבילכם.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד.

ארנון בר-דוד

ארנון בר-דוד

יו"ר ההסתדרות