הסתדרות ההנדסאים שמחה לעדכן אתכם על השלמת סבב המינויים של המנהלים החדשים ביחידות הסמך שלה. מינויים אלו יסייעו לנו להעצים את תנופת העשייה ביחידות השונות לטובתכם. הכירו את המנהלים החדשים:

 

אלי כהן - מנכ"ל הנדסאים ת"א

אלי כהן – מנכ"ל הקריה ללימודי הנדסה וטכנולוגיה  

הנדסאי אלקטרוניקה, מוסמך להוראה, בוגר פו"מ, בעל תואר שני (M.SC) בהנדסת תעשייה וניהול ומוסמך לניהול בתי ספר. שירת בחיל האוויר כמפקד טייסת תחזוקה אווירית וקצין הדרכה ראשי של המערך הטכני בחיל האוויר. בשנת 1998, מונה ליו"ר חטיבת ההדרכה והסטודנטים בהסתדרות ההנדסאים והטכנאים. התפקיד כלל, גיבוש מדיניות הדרכה, קידום והכשרת עובדים, חיזוק מעמד ההנדסאים והטכנאים בשוק העבודה במסגרת היישום של חקיקת "חוק ההנדסאים והטכנאים". בשנת 2009, מונה בנוסף לתפקידו בהסתדרות ההנדסאים למנכ"ל מכללת "אתגר" – מכללה ארצית המכשירה טכנאים והנדסאים מוסמכים בפיקוח מה"ט. אלי ייצג אותנו מול משרדי הממשלה, מפעלי התעשייה, במועצת ההנדסאים והטכנאים ובפורום מנהלי המכללות בפיקוח מה"ט. היה שותף לגיבוש הרפורמה המקיפה עליה החליטה הממשלה בהכשרת ההנדסאים.

בשנת 2017, אלי מונה למנכ"ל "הקריה ללימודי הנדסה וטכנולוגיה" המכשירה סטודנטים לתואר הנדסאי בתחומים שונים.

 

משה תובל – מנכ"ל מכללת "אתגר"  

בוגר פו"מ, בעל תואר ראשון (BA) במדעי החברה, תואר שני (MBA) במנהל עסקים, כיהן כקצין במערך הטכני של חיל האוויר 26 שנים ובתפקיד מנהל מעבדות בחברת פרטנר 10 שנים. בשנת 2013, מונה למנהל בית הספר להנדסאים וטכנאים מוסמכים במכללת "אתגר" – מכללה בפריסה ארצית המכשירה הנדסאים וטכנאים מוסמכים בפיקוח מה"ט. בעל ניסיון עשיר ומגוון בניהול וארגון מערכות גדולות, תחזוקה, בקרת תהליכים, הנחיה ופיקוח. בשנת 2017, מונה לתפקיד מנכ"ל מכללת "אתגר", תפקיד התומך בהמשך התנופה והתפתחות המכללה בתחומי ההכשרה המגוונים בהם היא מתמקדת.

 

 צביקה וילנאי מנכ"ל הוט מועדון צרכנות

צביקה וילנאי – מנכ"ל מועדון הוט

בוגר תואר ראשון במשפטים (LL.B) ותואר שני מנהל עסקים (MBA). שימש בעשרים וחמש השנים האחרונות כבעלים ומנכ"ל של קבוצת "וילנאי לשיווק" ובמסגרת זו ליווה את מועדון הוט מיום הקמתו כיועץ השיווק והאסטרטגיה של המועדון. בתפקידו כיועץ היה אחראי על הובלת המו"מ של המועדון עם שותפיו האסטרטגיים וספקיו המרכזיים. בנוסף, הוביל את התמורות הטכנולוגיות במועדון שמיצבו אותו כמועדון הטכנולוגי ביותר בישראל, עם אפליקציה מבוססת מיקום למציאת בתי עסק ומימוש הנחות. בשנת 2018, מונה לתפקיד מנכ"ל מועדון הצרכנות הוט.

 

ליאת מלמד – מנכ"לית אגודת בית ההנדסאי והטכנאי

ליאת מלמד – מנכ"לית אגודת בית ההנדסאי והטכנאי 

בוגרת תואר ראשון במשפטים (LL.B). בשנת 1996, עזבה את משרתה כמנהלת מכירות אירועים במלון "קרלטון תל-אביב" כדי להשתתף בהקמת מועדון הצרכנות והרווחה של הסתדרות ההנדסאים "מועדון הצרכנות הוט". ליאת שימשה לאורך השנים כסמנכ"לית מועדון הוט ובתפקידה זה צברה ניסיון רב ונרחב בעיקר בתחום השיווק והסחר על כל גווניו, לרבות במדיות הדיגיטליות השונות, בתחום הארגון וכן בנושאים רבים בכל תחומי הצרכנות. בתחילת 2019, מונתה לתפקיד מנכ"לית אגודת בית ההנדסאי והטכנאי, אגודה העורכת השתלמויות מקצועיות והדרכה להנדסאים וטכנאים בארץ ובחו"ל.

 

חג פסח שמח וכשר

בפרוס עלינו חג הפסח הסתדרות ההנדסאים מברכת אתכם בחג שמח וכשר. חג הפסח הוא גם חג של אביב, התחדשות וצמיחה. ברצוני לאחל לכל אחת ואחד מכם ולכולנו יחד, שנמשיך ליהנות מצמיחה והתחדשות בעבודתנו המשותפת.