אני שמח לעדכן אתכם על חנוכת בית ההנדסאי שנערכה באופן סמלי בחג החנוכה.

הטקס, נערך במעמד הרב הראשי לישראל – הרב דוד לאו, שקבע את המזוזה ואף הדליק את הנר הראשון של חנוכה. זה יום חג בו מתגשם החלום שלי, של מייסדי הסתדרות ההנדסאים ושל עשרות אלפי הנדסאים בישראל.

 

חנוכת "בית ההנדסאי"

 

חנוכת "בית ההנדסאי"

 

בשנה שעברה ציינה הסתדרות ההנדסאים 60 שנה להקמתה. דרך ארוכה עברנו מאז, כשאנו מחזקים בהתמדה את מעמד הסקטור שלנו באמצעות הסתדרות ההנדסאים ומוסדותיה. מכ-2,000 טכנאים שהיו מאוגדים בשנות החמישים תחת הסתדרות המהנדסים, צמחנו לרבבות טכנאים והנדסאים המאוגדים בהסתדרות ההנדסאים האוטונומית. והנה בחג החנוכה, אנחנו חונכים את "בית ההנדסאי".

חנוכת "בית ההנדסאי"

בית זה נועד לשרת שורה מפוארת של יחידות סמך שהוקמו לאורך השנים כדי להרחיב את השירות הניתן להנדסאים ולטכנאים: אגודת בית ההנדסאי, העמותה לקידום ההנדסאי, קופת הגמל, קרן ההשתלמות, קרן ידע, העמותה לקידום ההנדסאי והטכנאי, מכללת אתגר והקריה ללימודי הנדסה וטכנולוגיה או בשמה החדש "הנדסאים תל אביב" שפתחו שלוחה נוספת של כיתות לימוד בבניין, ומועדון הוט, שרכש את הבניין עבור הסתדרות ההנדסאים.

בית ההנדסאי יאפשר את שיפור הקשר של יחידות הסמך עם החברים ואת מתן השירות. מעכשיו יש לנו בית שבו ינתנו במרוכז, במקום אחד, השירותים של יחידות הסמך. דבר זה יועיל גם לחברים המבקשים לקבל שירות וגם יתרום להגברת שיתוף הפעולה בין היחידות השונות לטובת פיתוח שירותים חדשים.

בית ההנדסאי


ביתנו החדש שוכן ברחוב מצדה 5, בני ברק

חג חנוכה שמח